En salig blandning recensioner

Ibland får jag för mig att leta reda på recensioner av mina egna böcker. Jag misstänker att det är något de flesta författare gör nu för tiden. Den här gången fick jag ihop en hel del om både gamla och nya böcker.

Det tipsas till exempel om Svart vatten  både här och där! Kul att boken når ut till sina läsare.

Julia på Biblanbloggen skriver så här:
”Är du sugen på en riktigt bra spökhistoria? Leta då upp Camilla Jönssons Svart vatten på ditt närmaste bibliotek.”  (läs hela här)

Withalaskolan i Vetlanda tipsar om Svart vatten och en massa annan bra sommarläsning här.

Prickiga Paula tipsar däremot om båda mina lättlästa böcker, Vargtimmen och Miras hemlighet (som inte ens kommit ut än).

Sen hittade jag en jättefin recension av Ekon som jag av någon anledning missat tidigare. Så här skrev Barnboksbloggen:
”Boken är alltså otroligt stark och läsvärd. Det finns mycket svärta, men också en enorm kärlek och faktiskt en smula hopp också. Tempot är högt i boken och det som händer, händer under en kort, intensiv tid. Berättartekniskt så är författaren suverän på att fånga känslor och stämningar.” Läs hela här.

Om Camilla Jönsson

Författare, litteraturkritiker och skrivarkursledare
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

